de leden van de 2 teamgroepen zijn:

dragons : dolcis, fungamer, dwergje, Admin, panda, hetty, jo33

trojans : alexia, jolanda, donna, Emese, amazilia, krikke, solidjeuh,

The game starts from/A játék kezdődik/Das Spiel startet von/Le jeu commence à partir de/het spel begint op maandag 08uur en eindigt op zondag 21u elke week, hier de link voor het teamspel arcade.php?mode=cat&c=163
Voor gasten en leden zijn er enkele stijlen die je kan kiezen via de stijl menu.

hallo

als lid van deze forum weten we graag wat meer over je, dat kan je hier neerzetten
admin
Site Beheerder
Site Beheerder
Cash in de hand: Gesloten
Bank: Gesloten
Zodiac: Gemini
Belgium

hallo

Bericht door admin » 31 okt 2017, 08:34

Ik zal me ook even voorstellen als eigenaar/beheerder moet ik toch eventjes het voorbeeld geven toch :yes1:
Mijn echte naam is kort maar krachtig luc,maar als nickname gebruik ik hier admin, mijn leeftijd al oud maar nog niet in mijn pensioen dus 54 jaar.
Ben geboren en getogen in dit klein land belgie en woon in de provincie oost-vlaanderen, binnenkort over 4 jaar word ik belg/nederlander?
Mijn hobby;s zijn tja niet veel tv kijken en computers voor sporten heb ik geen tijd omdat ik te moe thuis kom van mijn werk,ben tewerkgesteld als monteur-lasser in mijn branche moet je plan kunnen lezen en zelfstandig kunnen werken in een metaalbedrijf die werkt voor openbare diensten zoals voor de spoorwegen en eandis en andere ook uiteraard voor andere en prive.

Ziezo een beetje over mezelf

admin
De linken zijn verborgen maar zijn wel echter aanwezig,enkel zichtbaar voor leden.Wij doen dit om enige risico te vermijden, en je kan even ons raadplegen voor de uitvoering hiervan.

dolcis
Site Beheerder
Site Beheerder
Netherlands

Re: hallo

Bericht door dolcis » 31 okt 2017, 10:43

Hallo ik ben Dolcis
Ik ben mede beheerster van de site, en ben de (bijna) vrouw van admin. (hij moet nog even op zijn knietjes :ja1: )
Ik ben 53 en woon in groningen
Ben meestal als oproep kracht aan het werk, meestal in de productie.
mijn hobby's zijn arcade natuurlijk, en af en toe wat knutselen met mijn dochter

groetjes dolcis

dwergje
Netherlands

Re: hallo

Bericht door dwergje » 31 okt 2017, 21:21

Hoi ik ben dwergje, ik ben 55 jaar en getrouwd met splinter.
Mijn hobbys zijn wandelen, spelletjes spelen op pc en mijn kleinkinderen verwennen,
Mijn vriendin is Dolcis, als admin en Dolcis gaan trouwen, ben ik de getuige van Dolcis

Groetjes dwergje