de leden van de 2 teamgroepen zijn:

dragons : dolcis, fungamer, dwergje, Admin, panda, hetty, jo33

trojans : alexia, jolanda, donna, Emese, amazilia, krikke, solidjeuh,

The game starts from/A játék kezdődik/Das Spiel startet von/Le jeu commence à partir de/het spel begint op maandag 08uur en eindigt op zondag 21u elke week, hier de link voor het teamspel arcade.php?mode=cat&c=163
Voor gasten en leden zijn er enkele stijlen die je kan kiezen via de stijl menu.

Laatste strohalm bij internetproblemen: zo reset je je netwerk

admin
Site Beheerder
Site Beheerder
Cash in de hand: Gesloten
Bank: Gesloten
Zodiac: Gemini
Belgium

Laatste strohalm bij internetproblemen: zo reset je je netwerk

Bericht door admin » 24 nov 2017, 16:53

Wanneer al je pogingen om je netwerkverbinding te herstellen falen, blijft er maar één optie over: een volledige reset van je netwerk.
Microsoft rolde tezamen met de verjaardagsupdate van Windows 10 een nieuwe functie uit die je in staat stelt om je netwerkinstellingen volledig opnieuw in te stellen. Indien je netwerkconnectieproblemen ervaart en klassieke oplossingen niet werken, is deze optie ideaal.

info hier vragen hierover stelt ze dan hier maar,begin er zeker zelf niet aan?
http://www.techpulse.be/tips/220613/laa ... e-netwerk/
De linken zijn verborgen maar zijn wel echter aanwezig,enkel zichtbaar voor leden.Wij doen dit om enige risico te vermijden, en je kan even ons raadplegen voor de uitvoering hiervan.

amazilia
Cash in de hand: Gesloten

Re: Laatste strohalm bij internetproblemen: zo reset je je netwerk

Bericht door amazilia » 02 dec 2017, 17:55

Ik heb even de tekst in de link gelezen, en het ziet er inderdaad wel wat tricky uit. Niet iets om snel even te doen zonder nadenken op voorhand.
Wel spijtig, want via Windows heb ik op dit moment geen netwerk. Gelukkig wel via Linux. Ben ik nu blij dat die ook op mijn computer staat.