![]() Wat is Google Adwords? Google Adwords is het advertentieplatform van Google. Je kan er adverteren in de zoekmachine zelf, maar ook op YouTube en zelfs op andere websites. Omdat er zoveel mogelijkheden zijn is het al snel allemaal onoverzichtelijk. Google verdient zelf geld door jouw biedingen. Google Adwords is dus geen gratis platform. Waarom Google Ads uitbesteden? |
![]() Dat wordt bepaald door de relevantie van de bestemmingspagina en de advertentie ten opzichte van de opzoekingen van de gebruikers. Een hoog kwaliteitsniveau kan jouw kosten drukken en jouw link boven die van anderen plaatsen. Als het zoekwoord dat een surfer gebruikt, verschijnt in de titel en de tekst van de advertentie en landingspagina, dan is de kwaliteit hoger dan gemiddeld. Waarom Google AdWords gebruiken? |
![]() De auteurs van dit handboek maken u wegwijs in het grote online speelveld. Zij loodsen u door de verschillende functies en mogelijkheden van Google AdWords. Tot de behandelde onderwerpen van deze tweede, geactualiseerde editie behoren: Starten met Google AdWords. Een campagne maken. |
![]() De enige plaatsen die dus zullen overblijven zijn de posities bovenaan en onderaan de zoekresultaten. De zoekgigant bevestigde ook ineens dat er in plaats van 3 Google Adwords advertenties aan de bovenkant het dit zal uitbreiden tot 4 zoekmachine PPC advertenties in Nederland US zagen zoekmachine specialisten reeds dit fenomeen in België nu dus ook. |
![]() Written by Dimi Coppé. Om online te adverteren en je merk, product óf dienst aan te prijzen bij je doelpubliek heb je vandaag een breed scala aan mogelijkheden. De internetgiganten zoals Google en Facebook bieden zo elk hun eigen advertentiemodel aan en voorzien je van de nodige features om bijvoorbeeld online conversies te genereren. Wil je weten wat precies het verschil is tussen Google AdWords en Facebook Ads en welke jij moet kiezen? Je leest het allemaal in deze blogpost. Om een grondige vergelijking te maken tussen beide is het belangrijk om een korte introductie te geven. We schetsen kort wat elk kanaal precies inhoudt zodat je een stevige houvast hebt. Ben je al volledig op de hoogte van Google AdWords én Facebook Advertising? |
![]() Google AdWords: wat is het verschil? Online adverteren, het is zowat onmisbaar geworden in elke communicatiestrategie. Maar online adverteren is een zeer ruim begrip en de bekendste vormen zijn Facebook Ads en Google AdWords. Maar wat is nu precies het verschil tussen Facebook Ads en Google AdWords? |
![]() Schrijf je in voor onze training op donderdag 24 augustus en leer op één dag alles over Google Adwords. Meer informatie via businessmeetsit.be. Het is niet één pot nat. Er zijn twee netwerken waarop je met AdWords advertenties kunt plaatsen: het zoeknetwerk search network en het displaynetwerk display network. |
![]() Home Google Adwords SEA. Campagnes in beheer. Zweer jij nog bij een paginagrote advertentie in het lokale weekblad? Wel, dat zal ongetwijfeld zijn nut hebben, maar de beperkingen zijn zijn niet te onderschatten. Wat is het rendement van je advertentie, wat als je op het laatste nippertje een wijziging wilt, wat zijn de minimumkosten?, Met Google AdWords, het advertentieprogramma van Google, omzeil je deze problemen vlotjes. Dankzij het Pay-Per-Click-systeem betaal je enkel als er effectief op je advertentie geklikt wordt. Bovendien bepaal je als adverteerder zelf hoeveel je maximum per klik wil betalen. De plaats die je advertentie bereikt in de Google-zoekmachine is afhankelijk van dit bod en dat van je concurrenten, maar ook van een groot aantal andere parameters, zoals de relevantie van de zoekwoorden, de historische prestaties van je account e.a. Google AdWords biedt tal van voordelen. Laten we ons beperken tot de belangrijkste.: Gegarandeerde visibiliteit, vanaf dag 1. Uiterst flexibel, zowel inzake inhoud, budget als tijd. Laat ons eerlijk zijn: iedereen kan een Google AdWords-campagne opzetten en beheren, zoals ook iedereen zijn buitenmuren kan schilderen of zijn grasmachine kan herstellen. |
![]() Google AdWords: je website promoten. 5 februari 2018. Google is de bekendste en meest gebruikte zoekmachine ter wereld. Ook in België is het de populairste zoekmachine: 94% van Belgen gebruikt het zijn online zoekopdrachten. Vandaag nemen we de Google-tool voor zoekadvertenties onder de loep: Google AdWords. De naam spreekt eigenlijk al voor zich: Ad words. Je gaat dus advertenties maken op basis van bepaalde kernwoorden. |
![]() Voordat we je uitleggen wat Google AdWords is en wat je er mee kan, is het belangrijk om te weten dat de benaming sinds kort is gewijzigd in Google Ads. Google Ads is een verbeterde en vernieuwde versie van het oude AdWords. Het is een advertentieplatform van Google, waarmee je kan adverteren in de betaalde zoekresultaten van Google.: In Google Ads kun je inkopen op zoekwoorden waar mensen in Google op zoeken en die voor jou relevant zijn. |
![]() The AdWords API is still fully supported, but is not being actively developed. The AdWords API allows apps to interact directly with the Google Ads platform, vastly increasing the efficiency of managing large or complex Google Ads accounts and campaigns. |
![]() GMU is als gecertificeerd Google Partner gespecialiseerd in het beheren van Google AdWords, Google Shopping en Google Display Remarketing. Dit doen wij met behulp van onze partners en onze big data software. Neem contact met ons op om te zien wat wij voor u en uw campagnes kunnen betekenen of bekijk onze tarievenpagina. |